top of page

Uusimaa

Julkinen·38 jäsentä

Syksy on ollut elämän parasta aikaa, retket eivät enää onnistu, muistoissa metsän tuoksut ja sato edelleen. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia

Retkellä ehkä taidenäyttelyyn ja syömaan, vaikeistakin asioista uskallan puhua, eli elämän eri sävyt tuttuja. En ole enään vireä senjori vaan hyväksyn elämän rajallisuuden enkä yritä näytää pirteämpää kuin olen, silti nauru herkässä ja uteliaisuus elämään edelleen tallella. Haluaisitoko kohdata uutta.

181 näyttökertaa
ritva.yli-kuha
03.10.2023

On kai tärkeintä että uteliaisuus elämään on tallella ja olisi tosi raskasta esittää jatkuvasti yli pirteää ei sellainen onnistu ainakaan minulta Pitää hyväksyä itsensä sellaisena kun on,niin minä ainakin olen ajatellut Tässä eläkeiässäkin on omat hyvät puolensa kun ne vain oivaltaa Kun on jo ikää on valmiuksia keskustella melkein kaikesta maan ja taivaan väliltä Sanoisinko että on sitä elämän kokemusta Mutta on myös halu mennä eteenpäin sekä kohdata jotain uutta. Ritva

Jätä viesti
Ystäväverkoston
ylläpidolle

Meitä Ystäväverkostossa kiinnostaa mistä löysit meidät, oletko löytänyt ystäviä ja olemmeko onnistuneet vähentämään yksinäisyyttä elämästäsi.

Voit myös välittää tietoja epäkohdista, epäilyttävistä profiileista ja ilmoituksista, jotka eivät vastaa ohjeita. Kerro meille mahdollisimman tarkasti mistä on kyse, jotta osaamme auttaa. Näin meidän on helpompi vastata väärinkäytöksiin.

Luemme kaikki viestit, mutta emme voi luvata vastausta kaikkiin viesteihin.

Ystäväverkosto on Eläkeliiton hallinnoima ja ylläpitämä palvelu.

Voit kirjoittaa viestin alle. Voit jättää sähköpostiosoitteen halutessasi.

Kiitos viestistäsi!

© 2022 Ikäihmisten ystäväverkosto

bottom of page